گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
املاک قصر بنیتا

املاک قصر بنیتا | مرجع فایل یابی منطقه 22 تهران

املاک قصر بنیتا

املاک قصر بنیتا بزرگ ترین مرجع فایل یابی املاک و مستغلات در منطقه 22 تهران می باشد . تمامی پروژه های پیش فروش معتبر در منطقه 22 و تمامی برج های آماده سکونت بعلاوه آپارتمان های کم واحد و سازه های کلنگی و ویلایی در فایلینگ دپارتمان املاک قصر بنیتا موجود می باشند .

آدرس دپارتمان املاک قصر بنیتا

نشانی املاک قصر بنیتا شعبه منطقه 22 تهران واقع در شهرک راه آهن ، بلوار امیرکبیر ، بین بلوار کاج و بلوار گلها ، نبش خیابان گلفام ( شهید ندوشن ) می باشد . دپارتمان املاک قصر بنیتا یک شعبه فعال نیز در محله جنت آباد واقع در منطقه 5 تهران دارد .

مدیریت دپارتمان املاک قصر بنیتا

دپارتمان املاک قصر بنیتا دارای یک تیم قدرتمند و متخصص در تمامی امور ملکی می باشد . مدیریت این مجموعه جناب آقای مهندس مصطفی غیاثوند می باشند که ایشان یکی از سازندگان مطرح و برند غرب تهران می باشند و دارای رزومه ساخت و ساز حرفه ای می باشند . اندکی درباره بیوگرافی شغلی این سازنده اطلاعات کسب کنیم .

املاک قصر بنیتا

مهندس غیاثوند مدیریت کل املاک قصر بنیتا

دپارتمان املاک قصر بنیتا دارای مدیریتی است که خود از ابتدای کار خرید و فروش املاک یعنی جایگاه مشاور املاک کار را آغاز کردند و هم اینک به یک سازنده خبره و کارکشته انبوه ساز تبدیل شدند . مهندس مصطفی غیاثوند تمامی دغدغه های یک خریدار ملک و سرمایه گذار امور ملکی را می شناسند و درک می کنند . بنابراین تمامی خریداران و سرمایه گذاران در پروژه های ایشان با اعتماد کامل و شرایطی عالی سرمایه گذاری و خرید انجام می دهند .

زیرا حاج آقا غیاثوند علاوه بر اینکه در پروژه های پیش فروششان شرایط عالی و آسان در تمامی جوانب را برای سرمایه گذاران اعمال می کنند ، در بحث سرمایه گذاری و دغدغه های سرمایه گذاری نیز با خریدارانشان همزاد پنداری می کنند .

مشاورین مجموعه قصر بنیتا

دپارتمان املاک قصر بنیتا علاوه بر مدیریت قوی دارای مشاورین و کارشناسان خرید و فروش بسیار حرفه ای و کهنه کار می باشد . این مشاورین از ابتدای روز تا انتهای شب پیوسته در حال رصد بازارهای ملکی و مالی می باشند و با تمامی مالکین و خریداران محترم در منطقه 22 تهران در ارتباط می باشند تا این عزیزان را به بهترین نحو و سریعترین راه به اهدافشان برسانند .

در املاک قصر بنیتا هر یک از محله ها و لوکیشن های منطقه 22 تهران یک تیم قوی شامل مشاورین کارکشته و یک سرپرست کهنه کار انجام وظیفه می کنند تا تمامی فایلینگ منطقه 22 تهران در دسترس دپارتمان قصر بنیتا باشد . علاوه براین موضوع ، مالکین و خریداران بسیاری نیز همه روزه از طریق تلفن های گویا ، پنل های پیامکی و سایر پلتفرم های تبلیغاتی با این مجموعه در ارتباط می باشند .

مدیران املاک قصر بنیتا

مدیران شعبات مختلف املاک قصر بنیتا همگی از کارگزاران و بیزینس من های کارکشته و آموزش دیده می باشند که در دوره های مدیریت و بازاریابی کلاس A مدارج بالا را کسب کرده اند و تمامی تجربیات حاصل از این دوره ها را در اختیار مشاورین و کارشناسان دپارتمان املاک قصر بنیتا قرار می دهند .

مدیریت املاک قصر بنیتا

عقد قرارداد ملک در گروه املاک قصر بنیتا

در دپارتمان املاک قصر بنیتا عقد قراردادهای ملکی در شفافیت کامل و با حضور هر دو طرف معامله و مدیران قرارداد حرفه ای این مجموعه انجام می گیرند . مدیران مجموعه تمامی ضوابط و قوانین عقد یک قرارداد را بطور کامل رعایت می کنند و این موارد را برای طرفین محترم معامله نیز بصورت کامل تشریح می کنند .

مدیران قرارداد دپارتمان املاک قصر بنیتا

مدیران قرارداد املاک قصر بنیتا نیز همانند دیگر مدیران مجموعه تمامی دوره های حرفه ای قرارداد نویسی و مذاکره متقابل با طرفین معامله را گذرانده اند و به معنای واقعی امین هر دو طرف معامله می باشند و هرگز اجازه نمی دهند در حق هیچکس اجحافی صورت پذیرد .

اتاق های قرارداد املاک قصر بنیتا

اتاق های عقد قرارداد دپارتمان املاک قصر بنیتا محیطی VIP و آرام دارند و همگی این اتاق های قرارداد دارای دوربین های مداربسته مجهز به سیستم ضبط تصویر و صدا می باشند تا طرفین معامله در امنیت کامل و با آسودگی خاطر معاملات پر سود خود را انجام دهند .

برگه عقد قرارداد در مجموعه قصر بنیتا

برگه های عقد قرارداد در دپارتمان املاک قصر بنیتا همگی دارای سربرگ های رسمی اتحادیه املاک کشور می باشند که دارای سه برگه هستند . یکی از برگه ها پس از عقد قرارداد در دفتر املاک قصر بنیتا بایگانی می شود و در سیستم هم پرینت می شود . یک برگه نیز تقدیم خریدار محترم می شود و برگه سوم نیز به فروشنده محترم تحویل خواهد شد .

برگه قرارداد پیش فروش دپارتمان قصر بنیتا

در بحث پیش فروش پروژه های در حال ساخت نیز برگه های قرارداد از تعداد سه برگه بیشتر می شوند و از 5 برگه تا 15 برگه بسته به شرایط معامله و پروژه های مختلف متغیر است . اینگونه قراردادها نیز مستقیما بین سازندگان و خریداران منعقد می گردند که این موضوع از امتیازات ویژه عقد قرارداد در املاک قصر بنیتا می باشد .

املاک قصر بنیتا

فروش آپارتمان های شما در املاک قصر بنیتا

مدت زمان فروش املاک و آپارتمان های شما مالکین محترم توسط دپارتمان املاک قصر بنیتا در ضعیف ترین بازارها بین دو هفته تا یک ماه خواهد بود . این مجموعه در این موضوع پیشتاز و سرآمد املاک های منطقه 22 می باشد و در این زمینه بسیار مدعیست . شما عزیزان می توانید با یک تماس ، کارشناسان فروش کارکشته دپارتمان املاک قصر بنیتا را به خدمت خود بگیرید تا در سریع ترین زمان ممکن شما عزیزان را به هدفتان برسانند .

سرمایه گذاری از طریق املاک قصر بنیتا

در بحث سرمایه گذاری های ملکی ، گروه املاک قصر بنیتا دست بالا را در منطقه 22 تهران دارد . زیرا اولا که با تمامی پروژه های معتبر روی خاک و در حال ساخت در منطقه 22 تهران آشنایی کامل دارد و با همگی سازندگان این پروژه ها در ارتباط می باشد . دوما از آنجا که مدیریت محترم مجموعه قصر بنیتا خود از سازندگان مطرح و برند منطقه می باشند ، تمامی سازندگان تهران در دفتر قصر بنیتا رفت و آمد دارند .

مزیت سرمایه گذاری در گروه دپارتمان قصر بنیتا

سرمایه گذاری از طریق گروه قصر بنیتا مزیت های بسیاری دارد . مشاوره های اصولی و ارزنده ، عقد قراردادهای به نفع سرمایه گذار و مسائلی از این قبیل . اما باید این نکته را یادآور شویم که گروه املاک قصر بنیتا در واقع دفتر فروش رسمی گروه برج سازی سازه گستر بنیتا می باشد و در همین گروه برج سازی چندین پروژه حرفه ای و سودآور در هر سال در اختیار سرمایه گذاران بازار ملک قرار دارد .

املاک قصر بنیتا

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

دفتر قصر بنیتا همانطور که گفتیم متعلق به گروه برج سازی سازه گستر بنیتا می باشد . این گروه برج سازی کارکشته دارای رزومه ای بسیار قوی در سطح منطقه 22 و منطقه 5 تهران می باشد . جناب مهندس مصطفی غیاثوند ، سازنده مطرح و مدیریت این گروه برج سازی علاوه بر خلق پروژه های حرفه ای در قالب سازه های انبوه ، مشارکت های بسیاری نیز در پروژه های عمرانی کشور داشته اند . رزومه و بیوگرافی مهندس غیاثوند را می توانید با جستجو در نوار گوگل مطالعه بفرمایید .

هدف والای گروه املاک قصر بنیتا

املاک قصر بنیتا یک منشور حقوق مشتریان دارد که در این منشور تمامی قوانین به نفع ارباب رجوع می باشد . در واقع هدف والای املاک قصر بنیتا این است که هم به فروشنده سود تضمینی و قابل قبولی را برساند و هم خریدار معامله از یک سود منطقی و قابل قبول برخوردار شود . تمامی پرسنل مجموعه قصر بنیتا همین هدف والا را دنبال می کنند تا بهترین خاطره را از سرمایه گذاری و یا عقد قراردادهای خرید و فروش در این مجموعه را برای مراجعین محترم به ارمغان بیاورند .

و در پایان

گروه تهران غرب با بهره گیری از کارگزاران مجرب و کارکشته در 10 سال اخیر ، بهترین مشاور و راهنما برای شما عزیزان در امر خرید و فروش و سرمایه گذاری می باشد . تنها با یک تماس ، شما سرمایه گذاران و خریداران محترم می توانید به دنیای سرمایه گذاری های پر سود و ایده آل ملکی قدم بگذارید .

اولین خرید شما عزیزان تازه ابتدای ارتباط گروه تهران غرب با شماست و کارگزاران این گروه همواره با رصد حرفه ای بازار به شما در طول مدت سرمایه گذاری و خریدتان مشاوره های اصولی لازم را ارائه می کنند . وظیفه جابجایی واحد بین پروژه ها جهت کسب سود بیشتر نیز بر عهده کارگزاران گروه تهران غرب خواهد بود و شما تنها به سود کردن کلان فکر بکنید و این سود سرشار را عینا خواهید دید .

(( حرفه ای ها با ما کار می کنند . در کنار ما حرفه ای شوید ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *