گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
حاج آقا قربانی

حاج آقا قربانی | معرفی برادران قربانی

حاج آقا قربانی

حاج آقا قربانی یکی از سازندگان انبوه ساز موفق در سطح تهران می باشند که در سال 1372 وارد عرصه ساخت و سازهای ملکی کوچک شدند و اندک اندک ساخت و سازشان را به مرحله انبوه سازی رساندند . حاج آقا قربانی از سال 1390 برج ها و پروژه هایی را ساختند که برای سرمایه گذاران جذابیت خاصی داشتند .

حاج رحیم قربانی موسس گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی

مهندس رحیم قربانی مدیریت گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی می باشند که این گروه نام برند ساخت و ساز ایشان می باشد . سازه های حاج آقا قربانی را نیز از سال 1400 به بعد با نام برج های رونیکا پالاس می شناسیم .

حاج داوود قربانی

مهندس داوود قربانی نیز یکی از سازندگان مطرح غرب تهران می باشند که برج ها و سازه های بسیاری را در غرب تهران و بصورت متمرکز در منطقه 5 تهران ساختند . آخرین پروژه ای که حاج داوود قربانی در حال حاضر در دست دارند پروژه شهران می باشد .

مهندس یوسف قربانی

حاج یوسف قربانی در منطقه 2 تهران و منطقه 5 تهران بصورت متمرکز سازه های فاخر و لوکسی را ساخته اند که برج همیلا در منطقه 2 یکی از این سازه هاست و قرار است بزودی فاز دوم پروژه همیلا نیز استارت بخورد .

مهندس حسن قربانی

حاج حسن قربانی نیز پیمانکاری پروژه های برادران قربانی را بر  عهده دارند و بطور مثال پیمانکاری ساخت پروژه های برج بام پونک و رونیکا پالاس مژده را ایشان بر عهده داشتند . مهندس حسن قربانی هم اکنون نیز با همکاری برادر محترمشان حاج یوسف قربانی مشغول ساخت پروژه اداری – تجاری استار وست در شهرک غرب می باشند .

رزومه موفق حاج آقا قربانی

حاج آقا قربانی بواسطه اینکه تمامی پروژه هایی را که جهت ساخت استارت زدند را تحویل خریداران و مالکین دادند ، در بین سرمایه گذاران عرصه ملک و مسکن معروف شدند . مهندس قربانی به سرعت در ساخت نیز معروف می باشند و از این بابت است که می گوییم پروژه های ایشان از دید سرمایه گذاری جذابیت دارند .

مهندس رحیم قربانی سازنده رونیکاپالاس کوهک

دفتر فروش حاج آقا قربانی

دفتر فروش حاج آقا قربانی در گذشته در محله شهرزیبا قرار داشت که جدیدا و حدود دو سال است که این دفتر فروش در لوکیشن دیگری واقع می باشد . در حال حاضر ایشان دفتر فروش اختصاصی خود را دارند و با گروه های املاک دیگر همکاری ندارند و دپارتمان های املاک دیگر از مالکینی که در ابتدا در پروژه های مهندس قربانی واحد خریداری کردند می توانند به شما واحدهای پروژه ها را تقدیم کنند .

وظیفه دفتر فروش حاج آقا قربانی چیست ؟

حاج آقا قربانی شخصا در امر خرید و فروش پروژه هایشان دخالت چندانی ندارند . یعنی این انبوه ساز اصلا وقت چنین کاری را ندارند و این موضوع بر عهده دفتر فروش پروژه های ایشان می باشد .

در گذشته که ایشان با دفاتر فروش مختلف همکاری می کردند ، کارشناسان حرفه ای بازار نیز هم برای پروژه های ایشان تبلیغات بالایی می کردند و هم در جابجایی واحدهای سرمایه گذاران بسیار حرفه ای عمل می کردند .

حال خریداران و سرمایه گذارانی که قصد سرمایه گذاری در پروژه های حاج آقا قربانی را دارند باید تحقیق کنند که آیا دفتر فروش امروز حاج آقا قربانی نیز این توانایی را دارد یا خیر تا واحدهای خریداری شده شان خدایی ناکرده در جابجایی و فروش اصطلاحا خواب فروش نداشته باشند .

حاج حسن قربانی

اسامی برج های حاج آقا قربانی

حاج آقا قربانی از سال 1372 که وارد عرصه ساخت و ساز ملکی شدند سازه های بسیاری را در منطقه 5 تهران و بصورت متمرکز در محله شهرزیبا ساختند . اما اگر بخواهیم سازه های کوچک ایشان ( نهایتا 30 واحدی ) را فاکتور بگیریم ، نام برج ها و پروژه های برند ایشان بدین شرح می باشند :

برج های گل نرگس حاج آقا قربانی

برج های گل نرگس را حاج آقا قربانی در محله فردوس غرب تهران ساختند که سامل سه برج می باشد و جزو اولین پروژه های انبوه حاج آقا قربانی می باشد .

برج های مجلل بام پونک

مهندس قربانی دو پروژه نیز در شهرک نفت منطقه 5 تهران ساخته و تکمیل کردند که یکی از آنها با نام برج های مجلل بام پونک در انتهای خیابان معین قرار دارد . این سازه نیز دارای 4 بلوک می باشد .

برج نگین پونک حاج آقا قربانی

برج نگین پونک دقیقا روبروی برج های مجلل بام پونک مهندس قربانی قرار دارد و تنها دارای یک بلوک می باشد . خریداران از این برج با نام نگین پروژه های حاج آقا قربانی یاد می کنند .

مجموعه برج های برلیان مهندس قربانی

برج های برلیان حاج آقا قربانی نیز در منطقه 5 تهران و در محله جنت آباد مرکزی قرار دارند که جزو سازه هایی هستند که خریداران پروژه های مهندس قربانی علاقه زیادی بدان دارند . این مجموعه نیز در کل دارای 3 بلوک بصورت خطی از شمال به جنوب می باشند .

برج بام پونک حاج آقا قربانی

برج های رونیکا پالاس حاج آقا قربانی

مهندس قربانی همانطور که گفتیم از یک برهه ای به بعد نام سازه هایشان را با برند رونیکا پالاس به ثبت رساندند . برج های رونیکا پالاس را امروزه در مناطق یک ، دو ، چهار ، پنج و بیست و دو تهران مشاهده می کنید .

رونیکا پالاس مژده حاج آقا قربانی

مهندس قربانی در منطقه 4 تهران و در محله حسین آباد رونیکا پالاس مژده را در مشارکت با وزارت دفاع کشور ساخته و تکمیل کردند که تا به امروز بزرگ ترین سازه انبوه ایشان می باشد که تکمیل شده است . برج های رونیکا پالاس مژده در کل دارای 16 بلوک مسکونی و یک بلوک تجاری می باشند .

رونیکا پالاس نشاط

رونیکا پالاس نشاط حاج آقا قربانی نیز یکی از سازه های انبوه ایشان می باشد که در منطقه 5 تهران و در محله سردار جنگل شمال قرار دارد و هم اکنون تکمیل می باشد . این سازه در کل دارای یک بلوک می باشد .

رونیکا پالاس شهرزیبا حاج آقا قربانی

مهندس قربانی از آنجا که خودشان بومی محله شهرزیبا تهران می باشند ، یک ویترین کاری در محله شهرزیبا دارند که با نام رونیکا پالاس شهرزیبا می شناسیم .این مجموعه نیز در کل دارای سه بلوک مجزا از هم می باشد .

رونیکا پالاس سیمون بولیوار مهندس قربانی

رونیکا پالاس سیمون بولیوار یکی از سازه های حاج آقا قربانی می باشد که تقریبا در ارتفاع قرار دارد و همین مساله باعث می شود که واحدهایش دارای چشم اندازهای بسیار تماشایی باشند . این برج ها در منطقه 5 تهران و در بلوار سیمون بولیوار قرار دارند و در کل این مجموعه دارای سه بلوک است .

رونیکا پالاس قیطریه مهندس قربانی

رونیکا پالاس قیطریه یک تک بلوک در منطقه قیطریه تهران می باشد که توسط حاج آقا قربانی خلق شده و هم اکنون تکمیل می باشد . این مجموعه در کل دارای یک بلوک می باشد و تعداد واحد کمی نیز دارد .

رونیکا پالاس مطهری

حاج آقا قربانی یک مجموعه دیگر را نیز در منطقه 2 تهران و در محله شهرک غرب ساختند . این سازه نیز همانند رونیکا پالاس قیطریه تنها دارای یک بلوک می باشد و تعداد واحدهای اندکی دارد .

رونیکا پالاس صرافها حاج آقا قربانی

رونیکا پالاس صرافهای حاج آقا قربانی نیز همانند دو مجموعه قبلی که معرفی کردیم تنها دارای یک بلوک می باشد و در منطقه 2 تهران و در محله سعادت آباد ، خیابان صرافها قرار دارد . این مجموعه را نیز مهندس قربانی در متراژهایی ساختند که دارای تعداد واحدهای اندکی باشد .

رونیکا پالاس اداری حاج آقا قربانی

رونیکا پالاس اداری نیز در واقع تنها سازه اداری مهندس قربانی می باشد که ایشان ساخته و تکمیل کردند . حاج آقا قربانی در حال حاضر هیچ سازه اداری دیگری را در دست ساخت ندارند . رونیکا پالاس اداری در کل دارای 4 بلوک می باشد و در منطقه 5 تهران قرار دارد .

رونیکا پالاس اباذر مهندس قربانی

رونیکا پالاس اباذر نیز یک تک بلوک در منطقه 5 تهران می باشد که توسط حاج آقا قربانی ساخته و تکمیل شده است . این سازه یکی از مجموعه های لوکس ایشان می باشد که در محله ای لوکس نیز قرار دارد .

رونیکا پالاس شقایق حاج آقا قربانی

رونیکا پالاس شقایق در منطقه 5 تهران و در بلوار شقایق واقع در محله فردوس غرب واقع می باشد . این مجموعه حاج آقا قربانی نیز بتازگی تکمیل شده است و تحویل مالکینش شده است . حدود 90 درصد واحدهای این مجموعه با پیمانکاران تهاتر شد و واحد زیادی از طریق دفتر فروش حاج آقا قربانی در این مجموعه خرید و فروش نشد .

رونیکا پالاس حاج آقا قربانی

پروژه های پیش فروش حاج آقا قربانی

مهندس قربانی علاوه بر سازه های تکمیل شده ای که خدمتتان معرفی کردیم ، هم اکنون نیز در حال ساخت سازه های انبوهی هستند . این پروژه ها بیشتر در منطقه 22 تهران قرار دارند و یک سازه نیز در منطقه 21 تهران توسط حاج آقا قربانی در مراحل اولیه ساخت می باشد . این پروژه ها را با هم بررسی می کنیم .

رونیکا پالاس کوهک مهندس قربانی

رونیکا پالاس کوهک را حاج آقا قربانی در منطقه 22 تهران و در محله کوهک در دست ساخت دارند . این مجموعه در کل دارای 8 بلوک 16 طبقه می باشد و هم اکنون نیز در مرحله پیشرفت فیزیکی 60 درصدی است . جهت مشاوره های صحیح سرمایه گذاری در این پروژه می توانید با کارشناسان گروه تهران غرب تماس حاصل فرمایید .

رونیکا پالاس تهرانسر حاج آقا قربانی

رونیکا پالاس تهرانسر نیز یک پروژه انبوه و وسیع می باشد که دارای 40 بلوک مجزا می باشد و هنگام تکمیل شدن ، قطعا بزرگ ترین پروژه حاج آقا قربانی خواهد بود که به مرحله تکمیل می رسد . این مجموعه بزرگ و انبوه در منطقه 21 تهران و در محله تهرانسر قرار دارد .

رونیکا پالاس آبشار حاج آقا قربانی

مهندس قربانی یک پروژه دیگر نیز در منطقه 22 تهران در دست ساخت دارند که با نام رونیکا پالاس آبشار می شناسیم . این پروژه هم اکنون در مراحل اولیه ساخت می باشد و شامل 10 بلوک مجزا می باشد . رونیکا پالاس آبشار در ضلع شمالی بزرگراه شهید خرازی قرار دارد .

سرمایه گذاری در برج های حاج آقا قربانی

پروژه های حاج آقا قربانی زمانی آنقدر سود کلانی را به سرمایه گذاران میداد که برای هر سرمایه گذاری ، خرید واحد در پروژه های مهندس قربانی جذابیت های ویژه ای داشت . این موضوع نیز بدلیل تبلیغات بالای دفتر فروش ایشان بود .

اما امروز که ایشان دفتر فروش مختص خودشان را راه اندازی کردند ، سرمایه گذاران باید سعی کنند تا مشاورین و کارشناسان پیش فروش قدیمی و کارکشته پروژه های مهندس قربانی را بیابند و از طریق این کارگزاران فروش و پیش فروش اقدام به سرمایه گذاری در پروژه ها کنند .

این موضوع را از این بابت می گوییم که کارگزاران قدیمی و کارکشته پروژه های حاج آقا قربانی هستند که می توانند مزیت های سرمایه گذاری در پروژه های ایشان را به درستی به خریداران منتقل کنند و در جابجایی واحدها نیز این کارگزاران هستند که دست بالا را دارند و با تمامی سرمایه گذاران حاج آقا قربانی آشنا می باشند . شما عزیزان می توانید با یک تماس با گروه تهران غرب ، با این کارگزاران فروش آشنا شوید و ارتباط بگیرید .

مزیت های سرمایه گذاری در پروژه های حاج آقا قربانی

سرمایه گذاری در برج های تکمیل شده و بخصوص در حال ساخت حاج آقا قربانی مزیت های بسیاری دارد که به مهم ترین آنها اشاره می کنیم . همانطور که در ابتدا اشاره کردیم ، حاج آقا قربانی در ساخت پروژه ها معروف به سرعت در ساخت هستند .

طبعا هنگامی که یک پروژه از تورم سالیانه بازار ملک سبقت بگیرد و افزایش قیمت های بیشتری را نسبت به سایر پروژه های مشابه در یک بازه زمانی معین تجربه کند ، سود چند برابری را به سرمایه گذاران می رساند .

از طرفی اگر سرمایه گذاران و خریداران با کارشناسان حرفه ای در ارتباط باشند و از طریق این کارشناسان خرید و فروش در پروژه ها را انجام دهند ، جو خرید و فروش در پروژه بسیار بالا می رود و همین مساله نیز به خودی خود باعث افزایش چشمگیر قیمت پروژه می شود . این موضوع را در پروژه های رونیکا پالاس مژده و رونیکا پالاس نشاط ، خریداران عزیز تجربه کردند .

مزیت های دیگری نیز سرمایه گذاری در پروژه های حاج آقا قربانی دارد که شما سرمایه گذاران و خریداران محترم می توانید با کارشناسان ما در گروه تهران غرب تماس بگیرید و از این مزیت ها مطلع شوید .

سرمایه گذاری در پروژه حاج آقا قربانی

و در سخن پایانی

گروه تهران غرب با سابقه طولانی در امر خرید و فروش و پیش فروش پروژه های معتبر ملکی و با سابقه بالا در خرید و فروش پروژه های حاج آقا قربانی بهترین مشاوره ها را در این زمینه ها به شما خریداران و سرمایه گذاران عزیز ارائه می کند .

کارگزاران گروه تهران غرب همگی در بحث مشاوره های حرفه ای ملکی دست بالا را در تهران دارند و بتازگی جهت پیش فروش پروژه های ملکی انبوه در شمال کشور نیز دعوت به کار شدند . از شما همراهان عزیز که قصد سرمایه گذاری های دارای سود بالا و تضمینی را دارید تقاضا داریم که مشاوره های کارگزاران ما را از دست ندهید .

 

(( حرفه ای ها با ما کار می کنند . در کنار ما حرفه ای شوید ))

 

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *