گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
رونیکا پالاس قیطریه

رونیکا پالاس قیطریه | سازنده حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس قیطریه

رونیکا پالاس قیطریه یک پروژه فوق لاکچری و مدرن در منطقه یک تهران می باشد که در میان سازه های حاج آقا قربانی همچون نگینی می درخشد . این پروژه از نوع سازه های خصوصی و شخصی این سازنده مطرح می باشد که دارای واحدهای اندکی نسبت به سازه های انبوه این انبوه ساز برتر کشور می باشد .

رونیکا پالاس قیطریه در کل دارای 35 واحد می باشد و یک پروژه تماما مسکونی است . این سازه در محله قیطریه تهران و در خیابان بهرام و کوچه آریا قرار دارد . سازه مذکور از برترین متریال روز دنیا خلق شده است که شامل متریال ایرانی برند و متریال وارداتی می شود .

این سازه در سال 1400 روی خاک جهت ساخت استارت خورد و در عرض 13 ماه ساخته شد . اکنون تنها مراحل اخذ سندهای تکبرگ عرصه و اعیان واحدهای مسکونی این برج لوکس در دستور کار می باشند .

رونیکا پالاس قیطریه

خصوصیات ساختاری پروژه رونیکا پالاس قیطریه

ویژگی های خاصی که پروژه قیطریه دارد با تمامی پروژه های حاج آقا قربانی متفاوت هستند . این سازه بواسطه اینکه در یک منطقه دارای اصالت بالا و لوکس قرار دارد ، می بایستی بسیار خاص ساخته میشد . حال این خصوصیات را بررسی می کنیم .

  • عرصه پروژه : 2000 هزار متر مربع
  • اسکلت سازه : بتن
  • نمای سازه : سنگ های وارداتی ترکیبی
  • مشارکت سازنده با : مالک شخصی
  • تعداد بلوک : 1 بلوک مسکونی
  • تعداد طبقات هر بلوک : 7 طبقه مسکونی + یک طبقه لابی 7 متری + 3 طبقی منفی
  • تعداد واحد در هر طبقه : 5 واحد
  • تعداد کل واحدها : 35 واحد
  • متراژ کل واحدها : 202 متر تا 230 متر
  • دارای تیپ های سه خواب و چهار خواب
  • سازنده : حاج آقا قربانی دراباد
  • لوکیشن پروژه : قیطریه

رونیکا پالاس قیطریه

امکانات رفاهی رونیکا پالاس قیطریه

امکانات رفاهی و مشاعات یکی از شاخصه های اصلی معرفی یک برج یا مجموعه در بحث لوکس بودن می باشند . پس باید امکانات و مشاعات یک برج برند حرف اول را در بین املاک منطقه بزنند .

پروژه قیطریه حاج رحیم قربانی دارای امکانات رفاهی هتلینگ می باشد . در بحث مشاعات و امکانات نیز یک برج باید بقول معروف همه چیز تمام باشد و برج قیطریه نیز این مشخصات را بنحو احسنت دارا می باشد . این امکانات رفاهی بدین شرح می باشند :

  • لابی نئوکلاسیک و باشکوه جهت استفاده برای ملاقات های روزمره ساکنین بهمراه لابی من و لابی وومن های آموزش دیده
  • استخر + سونا + جکوزی + حمام ترکی
  • روف گاردن
  • تیم سکیوریتی در کل محوطه پروژه بصورت دو شیفت متوالی و بیست و چهار ساعته
  • اتاق مانیتورینگ دارای نگهبانی + دوربین های مداربسته در کل محوطه پروژه
  • تیم تاسیساتی و نظافتی مستقر در پروژه
  • سالن آمفی تئاتر و سینما مجهز به سیستم صوتی و تصویری مدرن
  • دوربین های مداربسته در کل محوطه پروژه و داخل بلوک ها
  • باشگاه های بدنسازی و سالن های جیم مختص خانم ها و آقایان
  • سالن اجتماعات و تالار پذیرایی دارای سیستم های صوتی و تصویری مجهز و عالی
  • اتاق های فراغت دارای کانترهای کافی شاپ شامل بیلیارد ، فوتبال دستی و پینگ پونگ
  • اتاق بازی کودکان و مهد کودک اختصاصی
  • دفتر مدیریت
  • شوتینگ زباله

رونیکا پالاس قیطریه

امکانات واحدهای رونیکا پالاس قیطریه

در هر مجموعه ای علاوه بر حرفه ای بودن تمامی بخش های پروژه ، داخل واحدها نیز باید بگونه ای باشند که ساکنین مجموعه از متریال و امکانات داخل منزل نیز بیشترین بهره را ببرند و در آرامش مطلق باشند .

داخل واحدهای رونیکا پالاس قیطریه نیز همانند سایر بخش های این پروژه بسیار لوکس می باشند . بطوری که هر میهمانی به خانه بیاید محو شکوه و زیبایی واحدها شود . این ویژگی ها را با هم مرور می کنیم .

  1. درب های ضد سرقت ترکیه ای
  2. سقف های کناف بندی شده
  3. عرشه های فولادی در کف واحدها
  4. شیرآلات از بهترین برند ایرانی
  5. کف سرامیک و سنگ مرغوب
  6. کابینت ممبران برند ترکیه ای
  7. آیفون تصویری
  8. کاغذ دیواری های قابل شستشو
  9. سیستم گرمایش و سرمایش داکت اسپیلت
  10. پنجره های دوجداره از بهترین برند ایرانی

رونیکا پالاس قیطریه

دسترسی ها و لوکیشن رونیکا پالاس قیطریه

پروژه رونیکا پالاس قیطریه در منطقه یک تهران ، خیابان بهرام و در کوچه آریا نزدیک به بزرگراه شهید صدر قرار دارد . پیش از اینکه بزرگراه صدر ساخته شود ، قیطریه یک منطقه واحد بود .

اما پس از ساخت اتوبان صدر ، این منطقه به دو بخش قیطریه شمالی و جنوبی تقسیم شد . پروژه قیطریه نیز در محدوده قیطریه جنوبی قرار دارد . دسترسی های این سازه بدین شرح می باشند :

  • از جانب شمال : بزرگراه شهید صدر + بزرگراه شهید بابایی
  • از جانب جنوب : بزرگراه شهید همت
  • از سمت غرب : بزرگراه شهید مدرس + بزرگراه شهید حقانی + خیابان شریعتی
  • از سمت شرق : بزرگراه امام علی
  • مراکز خرید برند منطقه 1 تهران
  • جنگل لویزان
  • جنگل سرخه حصار
  • باغ پرندگان تهران

رونیکا پالاس قیطریه

بیوگرافی پروژه رونیکا پالاس قیطریه

پروژه رونیکا پالاس قیطریه همانطور که در ابتدا اشاره کردیم یکی از پروژه های خصوصی و شخصی حاج آقا قربانی می باشد . برخی از انبوه سازان و سازندگان حرفه ای برای خودشان یکسری حیاط خلوت هایی دارند .

این حیاط خلوت ها همان پروژه های شخصی و کوچک این سازندگان می باشد . این سازنده مطرح نیز از این نوع پروژه ها دارند . پروژه هایی همانند رونیکا پالاس صرافها ، رونیکا پالاس مطهری و همین پروژه قیطریه .

این سازه پیش از اینکه ساخته شود ، زمینش متعلق به یک ملک کلنگی بود که مالکش قصد فروش این زمین را داشت . سازنده از مالک این زمین ، عرصه را خریداری کردند و خودشان مالک این زمین شدند .

پس از اخذ مجوزهای لازم بابت ساخت یک پروژه حرفه ای در این عرصه ، در نهایت این مجموعه مدرن در عرصه مذکور ساخته شد .

ساخت این برج لوکس و باشکوه تقریبا سیزده ماه زمان برد . اما حاج رحیم قربانی بنا به دلایلی تحویل واحدها به مالکین پروژه را اندکی به تعویق انداختند .

رونیکا پالاس قیطریه

اطلاعات جامعی را در مورد پروژه رونیکا پالاس قیطریه کسب کنیم

پروژه قیطریه یک پروژه لوکس و مدرن می باشد . سازه های لاکچری اکثرا دارای متراژهای بالا در زیربنای ملک می باشند . زیرا خانه های لاکچری به دو بخش تقسیم می شوند :

یکی خانه های ویلایی لاکچری می باشند که دارای امکانات رفاهی و مشاعات اروپایی و حرفه ای هستند و دومی آپارتمان های لاکچری در برج های لاکچری هستند که با همان امکانات رفاهی لوکس ، اینبار در قالب یک برج چند طبقه ساخته می شوند .

رونیکا پالاس قیطریه نیز طبق همین الگوریتم ساخته شد و دارای متراژهای درشت می باشد . کلا حاج رحیم قربانی سازه های خصوصیشان را لوکس و مدرن تر از سازه های انبوهشان می سازند که البته این مساله یک موضوع عرف در تمامی ساخت و سازها در جهان می باشد .

برج قیطریه نسبت به سایر املاک منطقه یک سر و گردن بالاتر است . زیرا هم یک برج برند می باشد و هم دارای متریال بسیار حرفه ای و وارداتی است .

رونیکا پالاس قیطریه

نحوه ساخت پروژه رونیکا پالاس قیطریه

مجتمع مسکونی قیطریه نیز همینند دیگر سازه های شخصی حاج رحیم قربانی از نقشه ساخت خاصی برخوردار نیست . پروژه هایی که دارای تعداد بلوک های زیادی نیستند مهندسین در ساختشان کار دشواری پیش رو ندارند .

این مجموعه نیز چون تنها دارای یک تک بلوک می باشد ، فقط در بحث مهندسی ساختش به ساخت بلوک و ساخت فضای سبز کوچکش می رسیم  البته این پروژه دارای یک زمین دونبش می باشد .

پس عرصه این سازه یک عرصه جنوبی – غربی محسوب می شود . واحدهای مسکونی این سازه نیز همگی دارای پنجره های قدی و سرتاسر پرده خور می باشند که دارای چشم اندازهای مدرن و لاکچری شهر می باشند .

بلوک این مجموعه در بخش شمالی ساخته شده است و فضای سبز هم در بخش جنوبی عرصه قرار دارد .

 

رونیکا پالاس قیطریه

تعداد طبقات و واحدهای پروژه رونیکا پالاس قیطریه

پروژه رونیکا پالاس قیطریه دارای یک بلوک 11 طبقه می باشد که تعداد 7 طبقه این مجموعه متعلق به طبقات مسکونی می باشند .

تعداد سه طبقه نیز متعلق به پارکینگ ها ، انباری ها و تاسیسات می باشند و یک طبقه لابی مجلل و مبله هم در این سازه وجود دارد که به ارتفاع 7 متر می باشد و خود حکم دو طبقه مسکونی را دارد .

در هر طبقه مسکونی نیز ، تعداد 5 واحد مسکونی موجود می باشند . این واحدهای مسکونی در تمامی طبقات بصورت تیپیکال قرار دارند . یعنی یک واحد از طبقه اول تا طبقه آخر در یک موقعیت خاص قرار دارد و دارای یک نقشه معین می باشد .

واحدها نیز بصورت آسانسور مرکز نیستند و به بخش های غربی و شرقی تقسیم می شوند .

رونیکا پالاس قیطریه

متراژ واحدهای مسکونی رونیکا پالاس قیطریه

پروژه رونیکا پالاس قیطریه همانطور که گفتیم دارای 7 طبقه مسکونی می باشد . تعداد 5 واحد مسکونی این سازه دارای متراژهای 202 متر تا 230 متر می باشند . ریزمتراژترین واحد مسکونی این پروژه ، واحد 202 متری می باشد .

سپس در متراژهای بعدی ، 210 متر ، 218 متر ، 225 متر و در نهایت متراژ 230 متر را مشاهده می کنیم این واحدهای مسکونی همگی دارای چهار اتاق خواب می باشند . برخی از واحدهای مجموعه قیطریه دارای دو چشم انداز می باشند .

یعنی دونبش هستند و قیمت این واحدها از دیگر واحدهای مجموعه بیشتر می باشد .

رونیکا پالاس قیطریه

سرمایه گذاری در برج مسکونی قیطریه

پروژه قیطریه پروژه ایست که از نظر سرمایه گذاری برای سرمایه گذاران این پروژه سوددهی قابل توجهی داشت . اما قیمت این پروژه روی خاک نسبت به بیشتر سازه ها بسیار بالا بود و بودجه قابل توجهی برای ورود به پروژه نیاز بود .

بنابراین یکسری از سرمایه گذاران خاص پروژه های حاج آقا قربانی در این پروژه سرمایه گذاری کردند و عموم سرمایه گذاران ایشان در این سازه شرکت نکردند .

قیمت این سازه هنگامی که روی خاک جهت ساخت استارت خورد و برای پیش فروش به بازار ملک و مسکن ارائه شد ، متری 140 میلیون تومان بود که طبعا هر کسی نمی توانست در این سازه سرمایه گذاری کند و با توجه به متراژ بالای واحدها ، کمتر کسی سمت این پروژه لاکچری می آمد .

رونیکا پالاس قیطریه

وضعیت خرید و فروش ملک در رونیکا پالاس قیطریه چگونه است ؟

در برج رونیکا پالاس قیطریه وضعیت خرید و فروش آپارتمان ها بطوری است که خرید و فروش ها روندی بسیار کند را طی می کنند . زیرا واحدهای مسکونی این برج آنقدر لوکس هستند که کمتر مالکی تمایل به فروش واحدش دارد .

البته به تازگی در این مجموعه تعدادی واحد برای فروش از سازنده ارائه گردیده اند . این موقعیت خوبی برای خریدارانی است که قصد خرید در این برج لاکچری و زیبا را دارند .

قیمت آپارتمان ها در رونیکا پالاس قیطریه برای این واحدهایی که توسط سازنده عرضه شدند ، در حال حاضر متری 250 میلیون تومان می باشد . این قیمت نسبت به قیمت املاک منطقه بسیار عالی و ارزنده می باشد .

به شما همراهان محترم پیشنهاد می کنیم که اگر قصد زندگی در یک سازه لوکس و باشکوه دارای امکانات رفاهی بی نظیر را دارید ، حتما با کارشناسان ما تماس بگیرید و از این برج بازدید نمایید .

لابی کلاسیک رونیکا پالاس قیطریه

دفتر فروش رونیکا پالاس قیطریه حاج رحیم قربانی

دفتر فروش پروژه های حاج آقا قربانی وظیفه خرید و فروش و سرمایه گذاری و جابجایی تمامی پروژه های این سازنده مدیریت محترم شهر آرکا اعم از این مجموعه و دیگر سازه ها را بصورت انحصاری و رسمی دارد و هیچگونه دفتر دیگری اجازه اینکار را ندارد .

چون دفاتر متفرقه اطلاعاتی در رابطه با پروژه های انبوه ساز برتر ایران ندارند . نمی دانند که پروژه های روی خاک ایشان در چه زمانی خوراک سرمایه گذاری هستند و در چه زمانی باید از این پروژه ها خروج کرد و سرمایه گذاری در پروژه های دیگر را آغاز کرد .

پس دفتر فروش مرکزی سازنده از تمامی سرمایه گذاران عزیز تقاضا دارد که جهت هرگونه خرید و فروش و سرمایه گذاری فقط به این مجموعه تشریف بیاورید .

دفتر فروش حاج حسین قربانی

سخن نهایی

گروه تهران غرب با داشتن کارشناسان مجرب و کارآزموده که در دفتر فروش حاج حسین قربانی مدیریت محترم گروه بزرگ برج سازی شهر آرکا مستقر هستند ،

شما سرمایه گذاران محترم را در مسیر صحیح سرمایه گذاری هدایت می کند و باعث می شود که در مدت زمانی کوتاه ، سودی کلان را نصیب خود کنید .

کارشناسان تیم تهران غرب هر روز و هر لحظه در حال رصد کردن بازارهای ملک و مسکن می باشند و دقیقا می توانند به شما عزیزان بگویند که چه زمان به کدام پروژه ورود کنید و چه زمان از پروژه خروج کنید .

پس راهنمایی ها و مشاوره های رایگان کارشناسان گروه تهران غرب را از دست ندهید .

لوگو تهران غرب

(( اعتبار ما ، اعتماد شماست ))

ضمن تشکر از همراهی شما عزیزان در این مقاله ، شماره تماس مستقیم مدیریت فروش پروژه ها

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *