گروه تهران غرب
گروه تهران غرب

توضیحات آگهی

پروژه مژده حاج آقا قربانی

پروژه مژده حاج آقا قربانی سازه ایست فاخر و مدرن که بسیار عظیم می باشد و در عرصه ای 93 هزار متر مربعی ساخته شده است که پیش از ساخت این مجموعه ، یک پادگان نظامی متعلق به صنایع دفاع کشور بود . پروژه مژده حاج آقا قربانی در اصل یک سازه مسکونی – تجاری است . واحدهای تجاری این مجموعه در کل 200 مغازه را در قالب یک پاساژ مدرن و مجلل شامل می شوند که در یک بلوک قرار گرفتند و این بلوک دارای یک طبقه همکف و یک طبقه روی همکف می باشد . واحدهای مسکونی پروژه مژده حاج رحیم قربانی نیز در قالب 16 بلوک 11 طبقه قرار دارند که در 5 ردیف بلوک ساخته شده اند . تعداد واحدهای مسکونی این پروژه نیز در کل 1815 واحد می باشد . واحدهای مسکونی و مغازه های تجاری این سازه بصورت سیستم مرکزی با یکدیگر در ارتباط هستند که این از مزایای پروژه فاخر حاج حسین قربانی می باشد .

متراژ واحدهای مسکونی و تجاری پروژه مژده حاج رحیم قربانی

پروژه مژده حاج آقا قربانی در بخش تجاری دارای مغازه هایی از متراژ 10 متر تا 100 متر می باشد که متراژهای ریز این پاساژ مجهز بیشتر در طبقه روی همکف می باشند و متراژهای درشت مجموعه تجاری نیز بیشتر در طبقه همکف رویت می شوند . متراژ واحدهای مسکونی پروژه مژده حاج آقا قربانی نیز از متراژ 103 متر تا 130 متر در 15 نقشه مختلف و در قالب تیپ های دوخواب قرار گرفتند و از متراژ 179 متر تا 194 متر نیز در 6 تیپ مختلف سه خواب ساخته شدند . تعداد طبقات هر بلوک 11 طبقه مسکونی می باشد که در هر طبقه از این بلوک ها 9 الی 12 واحد رویت می شوند که در هر طبقه سه لاین آسانسور در مرکز طبقه قرار دارند و واحدها به دور این آسانسورها قرار گرفتند . واحدهای مسکونی در پروژه مژده حاج آقا قربانی در طبقات مختلف بصورت تیپیکال می باشند . یعنی واحدها از طبقه اول تا طبقه انتهایی دارای یک نقشه می باشند .

بیوگرافی پروژه مژده حاج رحیم قربانی

پروژه مژده حاج رحیم قربانی در مهر ماه سال 1399 روی خاک جهت ساخت استارت خورد . پرسنل گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی به مدیریت مهندس حاج رحیم قربانی بصورت سه شیفت و شبانه روزی در این پروژه تلاش می کردند و همین مساله باعث شد که پروژه مژده حاج آقا قربانی تنها در 27 ماه ساخته و تکمیل شود . افتتاحیه این مجموعه عظیم نیز 7 ماه پس از تکمیل پروژه برگزار شد . عرصه پروژه مژده حاج آقا قربانی پیش از ساخت این مجموعه متعلق به یک پادگان نظامی بود و ساکنین محله حسین آباد هروی نیز با تغییر کاربری این پادگان به یک شهرک تمام عیار و مدرن بسیار خشنود شدند .

سرمایه گذاری در پروژه مژده حاج آقا قربانی

پروژه مژده حاج آقا قربانی در ابتدای پیش فروش  از طریق دفتر فروش مرکزی که در مرحله خاکبرداری صورت می گیرد ، دارای قیمت متری 25 میلیون تومان برای واحدهای دوخواب مسکونی ، متری 23 میلیون تومان برای واحدهای سه خواب مسکونی و متری 60 میلیون تومان برای واحدهای تجاری پروژه بود . سرمایه گذاران حاج رحیم قربانی نیز طبق معمول برای پیش خرید واحدهای مسکونی و تجاری به این پروژه هجوم آوردند و واحدهای پروژه مژده حاج آقا قربانی در طول مدت زمان ساخت پروژه چند دست بین سرمایه گذاران چرخیدند . سرمایه گذاران نیز در کوتاه مدت سود کلانی را نصیب خود کردند . هم اینک قیمت پایه این پروژه در بخش مسکونی متری 120 تا 130 میلیون می باشد و در بخش تجاری نیز متری 450 میلیون تا یک میلیارد هستند .

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “پروژه مژده حاج رحیم قربانی | 122 متر ویودار”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *