گروه تهران غرب
گروه تهران غرب

توضیحات آگهی

برج بام پونک

برج بام پونک یکی از پروژه های مدرن و رویایی حاج رحیم قربانی می باشد که در منطقه 5 تهران ، در محله پونک شمالی و در محدوده شهرک نفت قرار دارد . این پروژه نتیجه مشارکت تعاونی فرهنگیان با حاج رحیم قربانی می باشد . زمین این سازه پیش از اینکه ساخته شود یک زمین بایر و بلااستفاده بود و پس از ساخت پروژه برج بام پونک این منطقه رونق خاصی گرفت . برج بام پونک حاج رحیم قربانی در کل دارای 4 بلوک می باشد که هر کدام از این بلوک ها دارای 11 طبقه مسکونی + 3 طبقه منفی مختص تاسیسات ، انباری ها و پارکینگ ها و در طبقه همکف نیز یک لابی مجلل و مبله به ارتفاع هفت متر دارند . متراژ واحدهای این مجموعه نیز از حدود 60 متر تا 126 متر در نقشه های مختلف متغیر می باشد و در هر طبقه نیز 15 الی 20 واحد موجود می باشد .

قیمت واحدهای مسکونی برج بام پونک

پروژه برج بام پونک در سال 1398 که جهت پیش فروش پروژه به بازار ملک و مسکن عرضه شد دارای قیمت حدود 4 میلیون تومان بود . سرمایه گذاری در پروژه برج بام پونک نیز به سرمایه گذاران سود کلانی را هدیه کرد و خریداران واحدهای این مجموعه هر کدام چند واحد مسکونی را در برج بام پونک خریداری می کردند و واحدها نیز چند دست بین سرمایه گذاران چرخیدند . هم اکنون قیمت واحدهای پروژه بام پونک حاج حسین قربانی در بخش پایه از متری 120 میلیون تومان آغاز می شوند و تا متری 160 میلیون تومان در طبقات فوقانی نیز می رسند .

سرمایه گذاری در پروژه برج بام پونک

برج بام پونک حاج رحیم قربانی از آنجا که دارای متراژهای ریز بسیاری می باشد ، خوراک ویژه سرمایه گذاری می باشد . زیرا متراژهای ریز برای سرمایه گذارانی که می خواهند در یک زمان کوتاه سود بالایی نصیبشان شود عالی است . علاوه بر این موضوع ، نام برند حاج آقا قربانی و پروژه هایشان نیز مزید بر علت می شود که واحدهای برج بام پونک که متعلق به سرمایه گذاران است خیلی سریع خرید و فروش شوند . در انتها نیز چون برج بام پونک در منطقه 5 تهران واقع می باشد و این منطقه نیز یک منطقه سرمایه گذاری در کشور است ، قیمت واحدهای سرمایه گذاری اش نیز بصورت تصاعدی بالا می رود .

دیدگاه خود را بیان کنید

نقد و بررسی‌ها

هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “برج بام پونک | ابنیه سازان مقاوم قربانی”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *