گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی | انبوه سازه برتر و کارآفرین نمونه در حوزه ساخت و ساز و اشتغال

حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی یکی از انبوه سازان مطرح کشور می باشند که در سال 1372 و توسط پدر بزرگوارشان وارد عرصه ساخت و ساز ملکی شدند . ایشان در ابتدا سازه های کوچک در حدود نهایتا 40 واحدی می ساختند و این ساخت و سازها نیز بیشتر در محله بومی خودشان یعنی منطقه 5 تهران و بیشتر در محله شهرزیبا بود . در سال 1388 ایشان وارد فاز جدیدی از ساخت و ساز شدند و به انبوه سازی در عرصه ملک روی آوردند . در حال حاضر حاج رحیم قربانی حدود 35 هزار واحد مسکونی ، تجاری و اداری را ساخته و تکمیل کردند و تحویل مشتریان داده اند . حدود 15 هزار واحد مسکونی نیز در قالب پروژه های مسکونی مختلف توسط ایشان در حال ساخت می باشند . گروه تهران غرب در این مقاله شما همراهان محترم را بطور کامل با مهندس حاج رحیم قربانی آشنا می کند . لطفا تا انتهای این مقاله با ما همراه باشید .

حاج رحیم قربانی موسس گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی

حاج رحیم قربانی مادامی که وارد عرصه انبوه سازی ملکی شدند ، گروه ساخت و ساز ابنیه سازان مقاوم قربانی را تاسیس فرمودند . این گروه ساخت و ساز را شخص حاج رحیم قربانی مدیریت می کنند و سایر اعضای تیم ایشان نیز در بخش های مختلف ساخت و فروش پروژه ها فعالیت دارند .

کارنامه درخشان حاج رحیم قربانی در ساخت و ساز

حاج رحیم قربانی در عرصه ساخت و ساز بسیار حرفه ای عمل می کنند . اعتبار ایشان به ساخت و ساز سریع و تکمیل کردن پروژه هایشان در موعد مقرر می باشد . در ضمن تمامی پروژه هایی که توسط حاج رحیم قربانی ساخته می شوند دارای سند تکبرگ می باشند . زیرا این پروژه ها را مهندس قربانی بصورت شخصی ساز می سازند .

سرعت در ساخت حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی در ساخت و ساز به سرعت بالا مشهور می باشند . نیروهای کار حاج رحیم قربانی در پروژه های مختلف ایشان بصورت سه شیفت و بیسات و چهار ساعته مشغول فعالیت می باشند و همین امر باعث می شود که پروژه های ایشان بسیار سریع تر از پروژه های مشابهی که توسط سازنمدگان دیگر ساخته می شود رشد فیزیکی داشته باشند و تکمیل شوند . بعنوان مثال حاج رحیم قربانی پروژه رونیکا پالاس مژده در هروی را تنها در 30 ماه تحویل دادند .

سرعت بالای صدور سند در پروژه های حاج رحیم قربانی

در پروژه های تکمیل شده حاج رحیم قربانی صدور سند نیز بسیار سرعت بالایی دارد . زیرا ایشان صاحب یک دفتر خانه بنام دفترخانه 148 بلوار دریا می باشند که تمامی مراحل ثبت و سند پروژه ها در این دفترخانه انجام می شود . بابت مسائل پایان کار نیز تمامی ارگان هایی که در امر اخذ پایان کار دخیل می باشند از ابتدای ساخت پروژه های حاج رحیم قربانی در کنار ایشان می باشند و همین دلیل باعث می شود که با تکمیل پروژه ها پایان کار بصورت روتین برای پروژه ها صادر گردد و پس از گذشت نهایتا 16 ماه از اخذ پایان کار ، سند تکبرگ تمامی واحدها در پروژه نیز صدور گردند .

حاج رحیم قربانی

دفتر فروش حاج رحیم قربانی

دفتر فروش حاج رحیم قربانی وظفه فروش و پیش فروش تمامی پروژه های این انبوه ساز را بر عهده دارد . این دفتر فروش دقیقا در دفتر گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی قرار دارد . پروژه هایی که تکمیل می شوند نیز توسط دفاتر فروش دیگر در منطقه خرید و فروش می شوند . البته اعضای ارگان های مختلف که با حاج رحیم قربانی مشارکت دارند و در پروژه های مختلف واحد خریداری می کنند می توانند این واحدها را در دفاتر مختلف و بصورت کاملا قانونی نقل و انتقالشلن را انجام دهند .

نحوه انبوه سازی حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی تمامی پروژه هایشان را با ارگان های مختلف مشارکت می کنند . زیرا عرصه های وسیع و چندین هزار متری در دست اشخاص نمی باشد و اینگونه عرصه ها تنها متعلق به ارگان های معتبر نظیر ارتش ، سپاه و … می باشند . از اینرو حاج رحیم قربانی تمامی پروژه هایی را که می سازند عرصه هایشان متعلق به یک ارگان خاص می باشد . بعنوان مثال پروژه های رونیکا پالاس کوهک و رونیکا پالاس آبشار که توسط ایشان در حال ساخت هستند متعلق به تعاونی های وزارت اطلاعات سپاه می باشند .

حاج رحیم قربانی

برج های آماده حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی تا به امروز پروژه های بسیاری را تکمیل کرده و تحویل مالکینش دادند . در این بخش پروژه های انبوه ایشان را که تکمیل شده اند مورد بررسی قرار می دهیم .

  • مجموعه برج های یاس
  • برج های مجلل کن
  • برج های گل نرگس
  • مجموعه برج های برلیان
  • برج های مجلل بام پونک
  • برج نگین پونک
  • رونیکا پالاس مژده هروی
  • رونیکا پالاس نشاط
  • رونیکا پالاس سیمون بولیوار
  • رونیکا پالاس شقایق
  • رونیکا پالاس شهرزیبا 
  • رونیکا پالاس اباذر
  • رونیکا پالاس مطهری
  • رونیکا پالاس صرافها
  • رونیکا پالاس قیطریه
  • رونیکا پالاس اداری

برج های یاس حاج رحیم قربانی

برج های یاس حاج رحیم قربانی شامل چهار بلوک می باشند که در منطقه 5 تهران و در بلوار فردوس غرب محله ارم ساخته و تکمیل شده اند . مجموعه برج های یاس دارای برج های 10 طبقه می باشد و دارای امکانات رفاهی بالایی است .

مجموعه برج های برلیان حاج رحیم قربانی

پروژه برلیان حاج رحیم قربانی یکی از معدود پروژه هایی است که عرصه اش متعلق به شخص می باشد . حاج کاظم زارع از ملاکین بزرگ منطقه 5 تهران صاحب زمین برج های مجلل برلیان می باشند که حاج رحیم قربانی این پروژه را با ایشان مشارکت کردند . برج های برلیان در کل دارای 3 بلوک می باشد .

حاج رحیم قربانی

برج های مجلل کن حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی اولین سازه انبوهی که در منطقه 5 ساختند همین برج های مجلل کن می باشد . این مجموعه در منطقه شهران و کوهسار قرار دارد و سازه ای شکیل و دارای مشاعات فول می باشد .

برج های گل نرگس حاج رحیم قربانی

برج های گل نرگس حاج رحیم قربانی نیز همانند برج های یاس در منطقه 5 و در محله ارم ساخته شده اند . این مجموعه را حاج رحیم قربانی با وزارت دفاع مشارکت کردند . برج های گل نرگس در کل دارای 3 بلوک می باشد و امکانات رفاهی هتل های پنج ستاره را داراست .

حاج رحیم قربانی

برج نگین پونک حاج رحیم قربانی

برج نگین پونک نیز توسط حاج رحیم قربانی ساخته شده است که دقیقا روبروی پروژه برج های مجلل بام پونک ایشان قرار دارد . برج نگین تنها دارای یک بلوک می باشد و زمانی عروس برج های حاج رحیم قربانی نام داشت . این مجموعه دارای مشاعات خاصی نمی باشد .

برج های مجلل بام پونک حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی در منطقه 5 تهران و در شهرک نفت که بالای محله پونک قرار دارد نیز دو پروژه را ساخته و تکمیل کردند که یکی از این پروژه ها برج های مجلل بام پونک می باشد . برج های بام پونک حاج رحیم قربانی در کل دارای 4 بلوک می باشد و از بالا که به این مجموعه نگاه بیاندازید بصورت یک تاج زیبا ساخته شده است .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس نامی انحصاری می باشد که توسط حاج رحیم قربانی و گروه ابنیه سازان مقاوم قربانی از یک برهه ای تا به امروز بر روی پروژه های ایشان گزاشته شد . برخی از این پروژه ها هم اکنون تکمیل شده و دارای ساکن می باشند و برخی نیز در حال ساخت می باشند .

برج های آماده رونیکا پالاس حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس مژده هروی حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس مژده حاج رحیم قربانی در حال حاضر عظیم ترین پروژه ایشان می باشد که تکمیل و تحویل مالکین گردیده است . این پروژه در کل دارای 1815 واحد مسکونی و 210 واحد تجاری می باشد و در سال 1401 تحویل مالکین گردید . رونیکا پالاس مژده نتیجه مشارکت حاج رحیم قربانی و وزارت دفاع کشور می باشد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس شقایق حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی در محله بلوار فردوس غرب و در بلوار شقایق نیز یک پروژه ساخته اند و بتازگی تحویل داده اند با نام رونیکا پالاس شقایق . این پروژه از لحاظ ساختار و متراژ به پروژه نشاط حاج رحیم قربانی شباهت دارد . مهندس قربانی تقریبا تمامی واحدهای رونیکا پالاس شقایق را تهاتر کردند و واحدی در این پروژه پیش فروش نشد .

رونیکا پالاس شهرزیبا حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس شهرزیبا حاج رحیم قربانی در واقع ویترین این انبوه ساز در محله بومی خودشان می باشد . این مجموعه در اصل دارای 3 بلوک می باشد که تعداد 2 بلوک دارای 6 طبقه مسکونی هستند و تعداد یک بلوک نیز دارای 7 طبقه است . رونیکا پالاس شهرزیبا حاج رحیم قربانی در خیابان 12 متری اسلامی قرار دارد .

رونیکا پالاس نشاط حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس نشاط حاج رحیم قربانی نیز نتیجه مشارکت این انبوه ساز مطرح با تعاونی وزارت آموزش و پرورش می باشد . رونیکا پالاس نشاط در کل دارای دو بلوک می باشد که این دو بلوک دارای یک لابی مشترک می باشند و گلچینی از واحدهای ریز متراژ حاج رحیم قربانی هستند . پروژه رونیکا پالاس نشاط در پونک و خیابان سردار جنگل شمال واقع می باشد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس اباذر حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس اباذر یکی از پروژه های کوچک اما لوکس حاج رحیم قربانی می باشد که در یکی از محله های لوکس منطقه نیز قرار دارد . رونیکا پالاس اباذر در محله اباذر تهران قرار دارد و این پروژه نیز دارای قدرت بالایی در امر پیش فروش واحدهایش نبود . زیرا اکثر واحدهایش تهاتر شدند . این پروژه دارای یک مالک شخصی بود که با حاج رحیم قربانی مشارکت داشتند .

رونیکا پالاس مطهری حاج رحیم قربانی

برج رونیکا پالاس مطهری حاج رحیم قربانی یک سازه تک بلوک می باشد که نمی توان به این سازه یک سازه انبوه گفت . زیرا تنها دارای 45 واحد مسکونی می باشد . این پروژه در محله شهرک غرب تهران واقع می باشد و در خیابان مطهری و در بن بست خرداد قرار دارد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس صرافها حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی در نزدیکی رونیکا پالاس مطهری یک پروژه با نام رونیکا پالاس صرافها ساخته و تحویل دادند که این پروژه در خیابان صرافهای جنوبی قرار دارد . رونیکا پالاس صرافها در کل دارای یک بلوک می باشد و تعداد واحدهایش نیز 35 واحد مسکونی می باشد .

رونیکا پالاس سیمون بولیوار حاج رحیم قربانی

حاج رحیم قربانی یک پروژه نیز در نزدیکی رونیکا پالاس نشاط ساختند و تکمیل کردند با نام رونیکا پالاس سیمون بولیوار . این پروژه در واقع مکمل متراژهای رونیکا پالاس نشاط می باشد و واحدهایش از 95 متر به بالا هستند . رونیکا پالاس سیمون بولیوار در بلواری با همین نام ساخته شده است و حاصل مشارکت وزارت دفاع و حاج رحیم قربانی می باشد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس قیطریه حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس قیطریه نیز ساختاری مشابه دو پروژه قبلی دارد و ویترین حاج رحیم قربانی در منطقه یک تهران می باشد . رونیکا پالاس قیطریه نیز دارای یک بلوک می باشد و در کل دارای 35 واحد مسکونی است . این پروژه به همراه دو پروژه پیشین حاج رحیم قربانی که به آنها اشاره کردیم بسیار لوکس ساخته شده اند .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس اداری حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس اداری تنها سازه اداری حاج رحیم قربانی می باشد که تا به امروز ساخته اند . حاج رحیم قربانی سازه دیگری در دست ساخت ندارند که دارای کاربری اداری باشد و برادران ایشان هستند که در شهرک غرب مشغول ساخت پروژه اداری تجاری ستاره غرب ( استار وست ) می باشند . رونیکا پالاس اداری حاج رحیم قربانی در بزرگراه اشرفی اصفهانی قرار دارد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس های در حال ساخت حاج رحیم قربانی

  • رونیکا پالاس کوهک
  • رونیکا پالاس آبشار
  • رونیکا پالاس تهرانسر
  • رونیکا پالاس پیروزی

رونیکا پالاس کوهک حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس کوهک یکی از پروژه های در حال ساخت حاج رحیم قربانی می باشد که در مرحله پیشرفت فیزیکی 70 درصدی قرار دارد . این پروژه در منطقه 22 تهران و در محله کوهک می باشد که دارای 8 بلوک است و هر بلوک نیز دارای 16 طبقه می باشد . رونیکا پالاس کوهک دارای کاربری مسکونی است و حاصل مشارکت حاج رحیم قربانی و وزارت اطلاعات سپاه می باشد .

حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس آبشار حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس آبشار حاج رحیم قربانی نیز در کل دارای 1200 واحد می باشد که این واحدها در قالب 3 بلوک 20 طبقه ساخته می شوند . رونیکا پالاس آبشار در منطقه 22 تهران و روبروی مجتمع رفاهی تجاری ایران مال در حال ساخت است و در مرحله گودبرداری و فونداسیون نیز می باشد . این پروژه نیز حاصل مشارکت حاج رحیم قربانی و وزارت اطلاعات می باشد .

رونیکا پالاس تهرانسر حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس تهرانسر حاصل مشارکت حاج رحیم قربانی با چند تعلونی می باشد . این تعاونی ها شامل آتشنشانی ، دیوان عدالت اداری کشور ، ایرانسل و قوه قضاییه می شوند . عرصه پروژه نیز متعلق به ارگان آتشنشانی می باشد . این پروژه 8000 واحدی است و در قالب 40 بلوک ساخته خواهد شد . رونیکا پالاس تهرانسر در مرحله خاکبرداری عرصه می باشد و در خیابان سپاه اسلام و در منطقه 21 تهران قرار دارد .

رونیکا پالاس پیروزی حاج رحیم قربانی

رونیکا پالاس پیروزی آخرین و جدیدترین پروژه ای است که حاج رحیم قربانی در دست ساخت خواهند داشت . در حال حاضر اطلاعات چندانی پیرامون این پروژه در دست نیست و پروژه نیز در مرحله اخذ مجوزهای لازم جهت ساخت می باشد . رونیکا پالاس پیروزی در محله پیروزی تهران واقع در شرق پایتخت ساخته خواهد شد .

حاج رحیم قربانی

سرمایه گذاری در پروژه های حاج رحیم قربانی

پیرامون بحث سرمایه گذاری در پروژه های حاج رحیم قربانی باید در وهله این نکته را عنوان کنیم که سرمایه گذاری در برج های این انبوه ساز مطرح کشور سود کلانی را در مدت زمان کوتاهی به سرمایه گذاران خواهد رساند . از این بابت که حاج رحیم قربانی سرعت بسیار بالایی در ساخت پروژه هایشان دارند چنین اتفاقی در پروژه هایشان می افتد . علاوه بر این موضوع شما سرمایه گذاران عزیز باید نرخ رشد مسکن را نیز در نظر بگیرید که همیشه از نرخ تورم بازار جلوتر است و تمامی این موارد دست در دست هم خواهند داد تا در پروژه های حاج رحیم قربانی سود تضمینی و کلانی خوابیده باشد .

مزیت سرمایه گذاری در پروژه های حاج رحیم قربانی

مزیت اصلی سرمایه گذاری در پروژه های حاج رحیم قربانی نیز این است که شما عزیزان با اطمینان خاطر می توانید در پروژه ها سرمایه گذاری کنید . زیرا جو هیجانی و بالای خرید و فروش در برج های حاج رحیم قربانی باعث می شود سرمایه گذار هر زمان که اراده کند واحدش را بفروشد و یا در پروژه های دیگر حاج رحیم قربانی جابجا کند .

حاج رحیم قربانی

و در پایان

گروه تهران غرب سابقه ای طولانی در دفتر فروش پروژه های رونیکا پالاس و دیگر سازه های حاج رحیم قربانی دارد و کارگزاران گروه تهران غرب بهترین مشاوره ها را پیرامون سرمایه گذاری و خرید در پروژه های این انبوه ساز مطرح کشور به شما سرمایه گذاران عزیز ارائه خواهند کرد . شما عزیزان با یک تماس با کارگزاران تیم تهران غرب می توانید اطلاعات بروز را در مورد تمامی پروژه های آماده و در حال ساخت حاج رحیم قربانی کسب نمایید .

(( اولین تماس ، آغاز ارتباط ما با شما سرمایه گذاران عزیز است ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *