گروه تهران غرب
گروه تهران غرب
گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

سازه گستر بنیتا | گروه برج سازی مطرح در غرب تهران

سازه گستر بنیتا

سازه گستر بنیتا یکی از گروه های حرفه ای ساخت و ساز در غرب تهران می باشد که تا به امروز سازه های بسیاری را در مناطق 5 و 22 تهران ساخته و تکمیل کرده است . این گروه برج سازی مشارکت های بسیاری نیز با تعاونی های معتبر از جمله تعاونی های ارتش و سپاه داشته و دارد .

آدرس دفتر گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

دفتر مرکزی گروه برج سازی سازه گستر بنیتا در منطقه 22 تهران و در بلوار امیرکبیر واقع می باشد . قراردادهای کلان بین سرمایه گذاران کلان پروژه های این گروه و مدیریت در این دفتر مهندسی صورت می پذیرد و عقد قرارداد پروژه های گروه برج سازی سازه گستر بنیتا در دفاتر متفرقه فاقد اعتبار است .

دفتر فروش پروژه های شرکت سازه گستر بنیتا

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا یک دفتر فروش اختصاصی نیز دارد که این دفتر فروش نیز در منطقه 22 تهران و در بلوار امیرکبیر قرار دارد . دفتر فروش این گروه برج سازی ، دپارتمان املاک قصر بنیتا نام دارد و علاوه بر اینکه در منطقه 22 تهران دارای یک فایلینگ جامع می باشد ، ارتباط با خریداران و سرمایه گذاران پروژه های گروه برج سازی سازه گستر بنیتا نیز از طریق دفتر فروش قصر بنیتا انجام می شود .

مدیریت دفتر برج سازی سازه گستر بنیتا

مدیریت کل گروه برج سازی سازه گستر بنیتا جناب آقای مهندس مصطفی غیاثوند ، سازنده بنام و مطرح غرب تهران می باشند که برج ها و سازه های فاخری را در مناطق 5 و 22 تهران از ایشان می شناسیم . البته گروه برج سازی سازه گستر بنیتا دارای مدیران کارکشته دیگری نیز می باشد که هر یک بخشی از کار را بر عهده دارند . اما مدیریت کل مجموعه برج سازی بر عهده مهندس غیاثوند می باشد .

مدیریت گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

پروژه های تکمیل شده گروه سازه گستر بنیتا

گروه سازه گستر بنیتا تا به امروز پروژه های بسیاری را مشارکت کرده است و نیز ساخته است که در اینجا به پروژه های شاخص این گروه برج سازی اشاره می کنیم .

  • پروژه 2000 واحدی آسمان البرز ( گرمدره )
  • برج باغ فاخر و مجلل رولکس فردیس
  • پروژه 282 واحدی تجاری – مسکونی مهستان ( رادیو قرآن منطقه 22 )
  • برج های نیلوفر منطقه 5
  • برج 17 طبقه بنیتا در منطقه 22 ، کوهک
  • برج های دوقلو ستاره دریا ( میدان ساحل منطقه 22 )
  • ساخت و اجرای بتن و اسکلت پروژه 1200 واحدی تعاونی خانه گستر ( شهرک اندیشه فاز 3 )
  • اجرای بتن ریزی پروژه نگین ساحل ( نیا سازه ) منطقه 22 میدان ساحل
  • اسکلت و بتن ریرزی پروژه 147 واحدی مدیران 2 ( بلوار علوم و فنون منطقه 22 )
  • اجرای بتن و اسکلت پروژه 150 واحدی مدیران 1 ( کوهک )
  • مشارکت در ساخت پروژه 320 واحدی رضوان در منطقه 5
  • بتن ریزی و اجرای اسکلت پروژه 144 واحدی صبا در منطقه 22 ، کوهک
  • اجرای فونداسیون و اسکلت پروژه 186 واحدی تریتیوم ( دریاچه چیتگر )
  • ساخت اسکلت پروژه 2000 واحدی رونیکا پالاس کوهک در منطقه 22
  • مشارکت در ساخت پروژه های انبوه مسکونی بنیاد تعاونی ارتش ( بتاجا )

و تعدادری پروژه های کوچک در سطح منطقه 5 و منطقه 22 تهران .

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

پروژه های پیش فروش گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا یکسری پروژه های در حال ساخت و روی خاک را نیز در سال 1403 در دست ساخت دارد و یا پشتیبانی فروش می کند که اسامی این پروژه ها بدین شرح می باشند :

پروژه برج های شهرک گرینلند

این مجموعه در کل دارای 100 هزار متر مربع عرصه می باشد که در این عرصه تعداد 13 بلوک ساخته خواهند شد و کاربری این پروژه نیز مسکونی است . پروژه متعلق به ارتش ( بتاجا ) می باشد و شرکت عمران پوشاک چیتگر این مجموعه را پشتیبانی ساخت می کند . در شهرک گرینلند واحدهای مسکونی هم بصورت فروش امتیاز و هم بصورت قرارداد فروش قطعی در دفتر فروش قصر بنیتا پیش فروش می شوند . این مجموعه در تاریخ تیر ماه 1403 در مرحله گودبرداری قرار خواهد گرفت .

پروژه مجلل برج شاهان

برج شاهان نیز در عرصه ای به وسعت 4000 متر مربع ساخته می شود و در کل دارای یک بلوک مسکونی می باشد . این پروژه نیز دارای کاربری مسکونی است و بصورت فروش امتیاز در دفتر فروش قصر بنیتا انجام می گیرد . پروژه در مرحله خاکبرداری می باشد .

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

رسالت گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

گروه برج سازی سازه گستر بنیتا یک رسالت و هدف والا دارد و این هدف صاحبخانه کردن و افزایش سرمایه سرمایه گذاران محترم عرصه ملک و مسکن می باشد . این گروه برج سازی تمامی تلاش خود را بکار می گیرد تا پروژه ها را با استانداردهای جهانی ساخت و ساز پیش ببرد و در همه ابعاد اعم از نقشه های ساخت ، متریال ، قیمت و … تنها و تنها به فکر رفاه و امنیت خریداران و سرمایه گذاران عزیز می باشد .

تمامی پروژه هایی که گروه برج سازی سازه گستر بنیتا ساختشان را بر عهده می گیرد با ارگان های معتبر تهاتر می شوند و این مجموعه تنها با ارگان هایی مشارکت در ساخت انجام می دهد که تا به امروز پروژه های معتبر دیگری را ساخته و تکمیل کرده باشند و تحویل مالکینش داده باشند . در غیر اینصورت گروه برج سازی سازه گستر بنیتا هیچگونه همکاری با ارگان های غیر معتبر نخواهد داشت .

نحوه همکاری با گروه برج سازی سازه گستر بنیتا

ملاکین محترم مناطق مختلف تهران و حتی ایران و ارگان های مختلف می توانند جهت مذاکره و مشارکت با گروه برج سازی سازه گستر بنیتا هم با دفتر مرکزی این مجموعه تماس حاصل نمایند و هم از طریق کارشناسان و کارگزاران دفتر فروش این مجموعه ( دپارتمان املاک قصر بنیتا ) ارتباط بگیرند . تمامی قوانین مشارکت در ساخت و اجرای مراحل مختلف ساخت و ساز در گروه برج سازی سازه گستر بنیتا ثابت هستند و عقد قراردادها بصورت کاملا قانونی و در حضور وکلای امر انجام می پذیرد .

و در انتهای مطالب

گروه تهران غرب بعنوان مجری فروش و پیش فروش برج ها و پروژه های گروه برج سازی سازه گستر بنیتا و دیگر گروه برج سازی در تهران از تمامی خریداران و سرمایه گذاران محترم در عرصه ملک و مسکن چه در بخش سازه های آماده و چه در بخش پیش فروش پروژه دعوت می کند تا به دفتر مرکزی گروه تهران غرب در منطقه 22 تهران تشریف بیاورند و بابت مذاکره با کارشناسان پیرامون خریدهای ارزنده سرمایه گذاری مشاوره بگیرند .

کارشناسان و کارگزاران گروه تهران غرب با سابقه های چندین ساله در امر مشاوره های سرمایه گذاری بهترین مسیر را جهت افزایش سرمایه شما عزیزان و کسب سودهای سرشار در کوتاه مدت و در پروژه های معتبر در خدمت شما عزیزان ارائه خواهند کرد .

(( هم اینک بهترین زمان برای سرمایه گذاری شماست ))

مدیریت وبسایت گروه تهران غرب

اشتراک گذاری

مطالب مرتبط

دیدگاهی بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *